vrijdag 24 september 2010

stoffenspektakel

I went 'a little crazy' op het stoffenspektakel vandaag in Gent.
Maar liefst 17 verschillende stoffen oftwel 14 lopende meter stof liggen nu netjes opgevouwen in mijn stoffenbak.
Dat vind ik een leuke gedachte want na enig hoofdrekenen kwam ik tot de conclusie dat deze hoeveelheid mij toch maar 94 euro heeft gekost. Ik zat er dus niet ver van mijn ruwe schatting van zo'n 100 euro, het budget dat ik toch wel in gedachte had. 't Is toch een beetje crisis voor iedereen he. 
De bedoeling was vooral dat ik basic stoffen ging kopen omdat ze op het stoffenspektakel behoorlijk goedkoop zijn. Een beetje in alle kleuren want nu moet ik altijd bij andere mensen stoffen gaan lenen & ik ben de rol van profiteur toch wat beu. 
Ik had zelf niets in gedachten om er mee te maken. Het zijn stoffen voor de gelegenheid geworden. 
Gelegenheid genoeg dus na vandaag....


0 reacties: