zondag 5 september 2010

Ingewikkeld

Ik ben een wikkeltop-fan.
Maar ik vind nooit de wikkeltop die mij bevalt in de winkel. Noch in patroonbladeren. Ik moet dus wel een moeilijk mens zijn.
Maar nu vond ik onlangs in de Sandra (niet echt een hip magazine omtrent breien/naaien enzo) toch een patroon die met enige aanpassing er wel kon voor doorgaan.
Ik ging achter zwarte tricot omdat zwart op veel gaat en tricot eigenlijk ook. Het maken was niet zo moeilijk, ik heb er amper een uur of 4 aan gewerkt en het resultaat mag er zijn: Ik vind het ding geweldig!!
Als ik wat koud heb 's avonds wikkel ik het gewoon over mijn tanktopje. Probleem opgelost.
De enige bemerking die ik heb is dat het decolleté wel moeilijk is. Aan de linkerkant staat het wat puntig, in een gekke hoek die ik er niet uit krijg.
Maar omdat het zwart is, valt dat nog niet teveel op.
Ik ga wel eens een goed patroon moeten zoeken want ik wil het ding in nog veel kleurtjes. Ook leuk je kan EINDELIJK zien dat ik toch bijna 5 maand zwanger ben. Je kan dat opmerken aan de dikke buik oftwel de onderkin die evenredig met de buik schijnt te groeien (jammer genoeg).