zaterdag 4 september 2010

Hayley is er!!


Eigenlijk is Hayley er al een dikke week maar ik post wat traag de laatste tijd.
Verleden week donderdag is zuslief dus bevallen een babymeisje, kleine Hayley.
De bevalling was lang en best hard dus dat verdient een kleedje.
Nee niet alleen daarvoor hoor maar goed.
Het patroontje vond ik in de knippie van augustus dit jaar maar ik heb er de mouwen uit gelaten. Nadien is het eigenijk poepsimpel.
In plaats van de velcro die ze in Knippie aanraden heb ik drukknopjes gebruikt want die vind ik net iets baby-vriendelijker.
Bij ons Pebbles was het toch zo dat ze al vroeg doorhad hoe ze velcro moest open krijgen. Drukknopjes dus, veel gemakkelijker te plaatsen en ze krijgen het minder vlug open.
Op een uurtje of 5 had ik het jurkje gemaakt. Dat was het voordeel van de urenlang weeën van zuslief, uiteindelijk raakte het jurkje toch op tijd af!!
Toch een voordeel he. Hayley wist dat, geen jurkje, geen geboorte.
Et voila, u vraagt, wij draaien.

1 reacties:

Bougie'ken zei

En het is echt een prachtig jurkje!!!
Je zou is moeten weten, hoeveel complimentjes ik heb gekregen van al de vroedvrouwen!!! :)