donderdag 27 januari 2011

Pack your bag

Hier was ik al een tijdje mee bezig.
Niet dat het zo moeilijk was, maar hoogzwanger bleek ik niet zo veel zin te hebben in achter mijn naaimachine kruipen. Die buik zat in de weg, ik was moe, Pebbles had aandacht nodig... Alle, excuses genoeg...

Enfin, gisterenavond had ik opeens energie teveel (en ik had ook een goede luiertas nodig om naar Kind en Gezin te gaan) dus heb ik nog 2 uurtjes door genaaid. Het patroontje komt van van Mamasha 
Niet dat het zo veel werk was, maar een bijna tweejarige die ik niet nader ga benoemen maakte dat alles toch een beetje trager verliep (d'r mama was meer bezig met vingers proberen van onder de naald te houden dan stof eronder leggen). Enfin, t is mij dan toch gelukt.
Ik heb er bij Kind en Gezin toch effe de show mee gestolen. Ik vraag mij alleen af of ge wattine in 't wasmachine kunt steken want het gevaar op overstroming is niet onbestaande als ik dat pamperke open doe..
Broer heeft hem al uitgetest en hij kan dus niet alleen als luiertas dienen. T slaapt ook nog heerlijk zoals u kan zien op de foto's.

1 reacties:

Mamasha zei

Leuk om te zien dat het een doel heeft! Ik steek gerief met wattine in de wasmachine en de ververslap kwam er proper en ongeschonden uit.