woensdag 19 januari 2011

Babytrampelzak

Op de laatste weken van mijn zwangerschap was ik toch wel overmoedig. Samen met Oma Jenny begon ik aan een baby trampelzakje.
Handig voor in de maxicosi, lekker warm voor Januari en later handig als trampelzakje in de buggy.
Helemaal gevoerd, met kapje, eigen gemaakt tirretje en zelf foliekes in de vorm van voetjes (het is een trampelzakje in de vorm van een zeehondje).... De ambitie was enorm.
Het gevloek nadien ook. Gelukkig heeft Oma Jenny al veel ervaring is het toch tot een goed einde gekomen. De inspiratie haalde ik uit de Ottobre van deze winter.
Enfin, mijn zeehondje is er erg blij mee want hij houdt wel van wat warmte. Hij slaapt er heerlijk in, alle moeite toch niet voor niks.
Oef!!!
Links: zelfgemaakt tirretje, Rechts: de voetjes van het zeehondjes trampelzakje
De mouwen: met elastiekje. Voor als het te koud is, kan je zelf de mouwtjes omplooien voor extra warmte

0 reacties: