dinsdag 16 november 2010

Al waaien de wimpels

Zo een simpel kluske, zo een gepruts van mijnertwege.
Maar bon, ze is af. De geboorteslinger!!
Ik vind hem super want hij is helemaal gemaakt in mijn favo stofkes van het moment: Hollandse Glorie.
Maw: Delfts blauw, polkadotjes, sterrekes, alle kitch avant la lettre dus.
De vlagjes zelf waren natuurlijk heel gemakkelijk.Het grootste gepruts zat in het appliceren. Het is niet de eerste keer dat ik appliceer, het resultaat vind u hier. Maar toen was ik niet zo content van het lettertype en de grootte van de letters. Die is bij deze aangepast en goedgekeurd.
Maar toen zal ik nog even moeten oefenen. Enfin ja, uiteindelijk is het gelukt. Gewoon nog niet zo perfect als ik gehoopt had. Maar van ver zie je het niet. Binnenkort gewoon eens oefenen met gemakkelijker vormen, diertjes appliceren of zo....
Heel mijn appliceerwerk kan ik natuurlijk niet laten zien want De Naam staat er op. En die is natuurlijk nog topsecret. Maar ik zal lief zijn en een tip van de sluier oplichten, deze letter komt er dus in voor :)
Laat het gokwerk beginnen....

3 reacties:

Bougie'ken zei

Ik vind da ge wel is meer tips moogt geven ze!! De hoeveelste letter is da???

Hier al enkele tips: :-)

Siebert
Stieven
Simeon
Ossama :)
Oswaldo :)

Melissa zei

't is wel moeilijk hé, "s" komt ergens in de naam voor...
Dan denk ik aan:
Seppe
Sebastian
Saddam
Sven
Tristan
Dries
Astor

Unknown zei

Ma nee gulle, 't is Mustafa :p