maandag 5 april 2010

Paaskonijn


Van mijn nicht had ik al de tip gekregen om naar de tweedehandsbeurzen van de Gezinsbond te gaan. Nu heb ik dat nooit gedaan om de simpele reden dat ik altijd vergat wanneer er nu een beurs was of dat ik al iets te doen had of zo.

Enfin, op een saaie zaterdag namiddag zijn we toch eens gaan kijken. Amaai, ik vond het wel de moeite waard. Er was zowel kledij als speelgoed en mijn blauw zakje van de Ikea zat al snel vol.
Ik heb er bvb de Activity Center van Fisher Price (jaren 80's style). Ik zocht er al een hele tijd naar gewoon uit pure nostalgie, ik heb er zelf menig uur aan versleten.
Ik vond het dan ook grappig dat er tegenwoordig Twitter functie's aan worden gekoppeld. Maar Pebbles vind de Activity Center ook leuk zonder Twitter functie. De hond vind het gepiep ook wel interessant. Kind blij, hond blij, Mama blij.
Verder bedraagt de buit nog:
* een muziekdoosje om in slaap te vallen (zocht ik ook al effe naar)
* Floaties voor in het zwembad (want zo'n kind weegt toch, zelf in het zwembad)
* een kralenframe
En dat allemaal voor de mini prijs van 25 euro
We hadden dan wel gezegd dat we voorlopig nog niet mee doen met allerlei 'consumeren-verplichte feestdagen' zoals Pasen en Sinterklaas. Voorlopig hebben we onze idealen toch effe bijgeschroefd.
Ik troost mij met het feit dat het tweedehands is. Dat maakt het iets minder erg.
Ons kind is trouwens doodmoe van de feestdagen. Nog geen half uur nadat ze al haar speelgoed had gekregen, lag ze al slaap.


0 reacties: