maandag 22 maart 2010

Trends

Trend

Deze is een beetje 'overtijd'. Annelyse plaatste deze al meer dan een half jaar geleden maar ik vond hem toch zo leuk dat ik hem weer update. Ik ben namelijk heel gevoelig voor nostalgie. En dit is écht een nostalgisch lijst
Ik was een meelopertje met de volgende trends in het vet gedrukt.

Kleding

Bivakmuts Guilty as charged. Meer nog, t was een knalrode en ik heb er nog foto's van. En neen, die ga ik hier niet plaatsen.
Sponsen broekjes: toch geen herinneringen aan.
Bermuda Mét flashy smiley's up en in t fluo roze met groen. Hoe jaren 80 kon je zijn?
Bretellen: niet echt, die dingen bleven nooit 'hangen' bij mij.
Jeansshort met rafeltjes Als tiener ja, ik had dat ooit eens gezien in baywatch en ik dacht 'da's wel sexy'. Helaas was ik minder welgevormd. Integendeel ik was gezegend met ongelooflijke stekkebenen.
Epauletten: ooit wel gekregen in de vorm van afdankertjes van mijn tante. Gelukkig was ik zo slim om ze er uit te knippen.
Schotse rok
Lycra fietsbroekes in de meest wansmakelijke kleuren: nee, gelukkig niet
Milletjas (voor mijnen tijd)
Body Ze hadden mij verteld dat body's zo warm waren maar dat viel lelijk tegen. De knoopjes zaten ook nooit goed. Aw!!
Batik T-shirt Guilty *schaam*
Caleçon/legging (dikwijls ook met leuk motiefje; Heel knap in combinatie met die stekkebenen
Opgerold sjaaltje als haarlint of om je nek Dees is ne trend dat bij mij nog niet overgewaaid is :)
Broek met elastiekjes onder je voeten: ja maar wel om te paardrijden (dat hoort nu eenmaal bij de outfit)
Gescheurde jeansbroek
Kniekousen
Salopet
Strechtjeans met oversized trui over : de grungelook!! Veru guilty!!
Zwarte T-shirt van muziekgroep Jep, the girlies van de Large
Sweater met kap en zak vooraan Draag ik nu nog, lekker cosy
Houthakkershemd droeg ik ook als meisje (Shirley Manson droeg ze ook!!)
Tobagobroeken (je weet wel … die brede broeken met witte stiksels voor de Marina’s … ) dat ken ik precies ni
Carhartbroeken (voor de rappers/skaters )
Aanpassende driekwartsbroeken
String (vond ik niet zo comfortabel zitten, bovendien afgrijselijk als ‘t boven uw broek uitkwam): IDem dito!!
Bodywarmer spijtig genoeg wel (t was wel warm natuurlijk)
Broek met slip (een slip vooraan, opzij of achteraan de pijpen) deze trend ken ik gelukkig niet
Rok over broek Draag ik nu nog, maar wel veel minder dan vroeger (ik vind het trouwens nog steeds mooi)
Legging onder rok Draag ik nu nog
BH van Marlies Dekkers (waar je dan juist het bovenste bandje van ziet verschijnen)

Schoenen

Espadrilles
All Stars : Draag ik nu nog :)
Elastiekschoenen (sandalen met rubberen zool en 3 elastieken banden)
Sportschoenen met lichtjes in de zool
Bootschoenen
Palladiums
Kickers : vond ik echt afschuwelijk
Dr. martins : met verfmotief!!
Cebo’s
Bufallo’s Die met de vlammekes op de zool vind ik eigenlijk nog steeds mooi, de echte Buffalo's zijn natuurlijk afgrijselijk
Laarzen
Puntschoenen beikes neen
Uggs: raar ik vind da eigenlijk wel mooi ma ik vond ze altijd te duur
Ballerina’s Ik heb er massa's, nog altijd!
Crocs: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Teva’s / stapsandalen
Birkenstocks en aanverwanten
Rubberlaarzen met bloemetjes Nog altijd fan van

Andere

Badges met Smileys Ik had er massa's, op tshirts, op shorts. Alle grote fan ah ja!
Pins
De kuif: ik heb er nog zo gekend, echt lelijk!
Oorverwarmers: Nee, maar ik vind ze nu wel leuk (ik heb er deze winter zelf naar gezocht)
Blauwe mascara
Klaparmband: ja,da wil ik zo weer terug vinden!!!
Flippo’s : alleen al om chips te krijgen
Tamagotchi’s Had ik wel maar vond er niet zo veel aan, Furby was veeeeeel leuker!!! Die hebben we nog bijna in brand gestoken door een sigarette in zijn mond te steken. Hihihi.
Plastieken tuttertjes in allerlei kleuren om aan een ketting te hangen : massa's, ik kon ze amper rond mijn hals dragen. Ze zijn ook helemaal afgesleten.
Rugzak met rubberen stekels: iets teveel Milk Inc voor mij
Pluchen Rugzak
Rubberen zelfgemaakte haarspelden Die was ik zelf vergeten!!
Oilily Parfum. En de map, en kaftpapier enzovoort
Henna tattoo's: Jep en ik vind ze nog steeds leuk
BH haarbandjes: dat draag ik nu nog, hahah. Die zijn écht handig
Dreads en van die vlechtjes in uw haar: Jep, en de pijnlijke uitkam
Plat haar: en dat voor een meisje met krullen!! Ik heb uren aan de stijltang gehangen en ik had dan nog geen resultaat.

Conclusie: Damn, ik was echt wel een meelopertje. Nu nog eigenlijk :)

0 reacties: